dinsdag 27 augustus 2019

Het schaakbord van het leven

Dag lieve mensen.

vanuit wenen. roze straal van de liefde is vandaag.

ik luister naar het 4de klavierconcert van Ludwig van Beethoven, en voel de muziek intens. hehe, eindelijk gaat mijn hart weer zo ver open dat ik de innerlijke schoonheid van de muziek kan zien. Haar kristalachtige vormen, paleizen openbaren zich voor mij.

Ja het leven, ik merk telkens weer dat alles op het juiste moment komt en dat ik volledig kan vertrouwen in mijn weg. In ben weer terug in Wenen en had allemaal dingen voorbereid voor mijn terugkomst, blijkt. En nu ik terug ben hoef ik ze enkel in te koppen!!!

Over 2 en een halve week heb ik mijn 2e solo-zang concert en ik kijk er erg naar uit weer voor publiek te zingen!!!

Verder bouw ik langzaam aan het atelier verder, op 7 december is de grote opening en vier ik mijn 30ste verjaardag. Komt dat zien!!!!! Uitnodiging volgt nog. Als u dit leest en het is eind september en u heeft geen uitnodiging gehad, vraag gerust na!

Ook belangrijk voor mijn zelfstandigheid is dat ik binnenkort bij mijn eerste baantje in Wenen zal aantreden. In de avonduren ga ik waarschijnlijk kaartjes scheuren in een gerenommeerd Concerthuis.

Nochtans, veel te doen en veel om te zetten! Oja, niet te vergeten. Binnenkort zal aan mijn muur hier in Wenen mijn 2e diploma hangen, namelijk het gezellen diploma als vioolbouwer. Als alles naar wens verloopt.

Grussgott und auf wiedersehen aus dem Osten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puzzel van het leven

Het leven stroomt als een langzame rivier en wij mogen de puzzelstukjes leggen. Ik beleef allerlei verschillende plannen en persoon...